Dalane Golfklubb hjemmeside

Dalane Golfklubb sin bane ligger idyllisk til på Kjelland, nær Sogndalstrand i Sokndal kommune. Banen har nå blitt slopet og godkjent av Norges Golfforbund. Det er 6 utfordrende og spennende hull på banen. To par fire hull og fire par tre hull. Greenfee 6 hull kr. 50,-. Greenfee for 18 hull eller mer kr. 150,-. Greenfee betales i kasse på veggen i klubbhuset, eller Vippses til 97105. Følg med på Facebook.comdalaneGK. Du kan også gi beskjed direkte til din kommisjonær at du vil knytte deg til Dalane GK.

OVERVIEW

The web site dalane-golfklubb.no presently has a traffic ranking of zero (the lower the better). We have examined six pages inside the web page dalane-golfklubb.no and found one website referring to dalane-golfklubb.no.

DALANE-GOLFKLUBB.NO TRAFFIC

The web site dalane-golfklubb.no is seeing a alternation levels of traffic all through the year.
Traffic for dalane-golfklubb.no

Traffic ranking (by month) for dalane-golfklubb.no

Traffic ranking by day of the week for dalane-golfklubb.no

WHAT DOES DALANE-GOLFKLUBB.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of dalane-golfklubb.no Mobile Screenshot of dalane-golfklubb.no Tablet Screenshot of dalane-golfklubb.no

DALANE-GOLFKLUBB.NO SERVER

Our parsers diagnosed that the main page on dalane-golfklubb.no took six hundred and eighty-eight milliseconds to come up. I could not observe a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
93.191.156.69

We found that this domain is weilding the Microsoft-IIS/10.0 server.

Dalane Golfklubb hjemmeside

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site states the following, "Dalane Golfklubb sin bane ligger idyllisk til på Kjelland, nær Sogndalstrand i Sokndal kommune." We noticed that the web page said " Banen har nå blitt slopet og godkjent av Norges Golfforbund." It also said " Det er 6 utfordrende og spennende hull på banen. To par fire hull og fire par tre hull. Greenfee for 18 hull eller mer kr. Greenfee betales i kasse på veggen i klubbhuset, eller Vippses til 97105. Du kan også gi beskjed direkte til din kommisjonær at du vil knytte deg til Dalane GK."

ANALYZE SIMILAR WEB PAGES

dalane-tidende.no

70 nye møller neste vår. NAF gir tips før påskeutfarten. Ambulanse utfor veien på vei til ulykkessted. Nok en kommunalsjef sier opp i Sokndal. Ny stevning mot Dalane Energi.

Forside - Eigersund Kirkelige Fellesråd

Bakkebø, Hellvik, Misjonshuset - våren. Åpen kirke, kveldsbønn i Egersund kirke. Bakkebø kirke 50 år - bilder. En tjeneste for deg? Trosopplæring for barn og unge. Estland - Vennskap over grenser. Ny misjonsavtale for Egersund Menighet.